-
Reklamy na kultové filmy
V minulosti si nepozerali program kín vo svojom mobile a tak na prilákanie ľudí do kín bolo úplne bežné robiť televízne teaser reklamy. Dnes je ... -
Deti víťazov
Sú momenty, kedy ľudia oslavujú. A mnohí oslavujú s tými najbližšími. NFL sa na tento fenomén pozrelo vskutku kreatívne a v reklame zaspievali deti víťazov ... -
Nové Alfa Romeo - plné emócií
Alfa Romeo nepatrí medzi najbezpečnejšie autá, ani medzi najúspornejšie, ani medzi najlacnejšie, ani medzi....to je jedno...Kam však ale určite patrí, je svet emócií. Podmanivá reklama ... -
Hyundai - Prvé rande
Najlepšie reklamy sú niekedy ako krátke filmy. Zaujímavý príbeh. Zápletka. Vtipné rozuzlenie. Ak dokáže značka využiť niektorú zo spoločenských tém a umne ju využiť vo svoj ... -
Na ženy...
Stáročia všetkému dominovali muži, v tejto peknej reklame sa na túto problematiku pozrel Microsoft 😉 -
Keď je úspech len vrch ľadovca
Mnoho ľudí obdivuje úspešných športovcov a často sa spomínajú slová ako dar, talent, nadanie, či šťastie. Málokto však v krčme pri pozeraní televízneho prenosu rozmýšľa, ... -
Rodinka Kečupovcov
Odolať skvelej chuti je občas náročné. Heinz sa to rozhodol podporiť vo veľkom štýle krásne spracovanou reklamou 😉 -
Edukovať zákazníkov sa oplatí
Vzdelávať zákazníkov je dobré a môže to byť aj efektívne ak.. zákazníkov poznáte a trafíte sa na ich city... a presvedčíte ich, že ponúkate pre ... -
Emócie sú v reklame kľúčové
Je jedno, aký produkt ponúkate, ak chcete reklamou zaujať, jeden z najlepších spôsobov sú silné emócie. Ak dokážete vašou značkou rozpovedať skvelý príbeh, máte 50% ... -
Keď robí reklamy Google...
Google je jedna z najúspešnejších spoločností na svete a v mnohých krajinách ma absolútny monopol na vyhľadávanie na internete. Napriek tomu sú krajiny (ako napr. ...