-
Overené tipy, ako zvýšiť predaje na eshope
V posledných rokoch sa rapídne zvýšiť záujem o nákupy cez eshopy. Niet divu, že každý mesiac pribúda množstvo nových firiem, ktoré sa rozhodli predávať cez ... -
Účinné spôsoby, ako navýšiť počet zákazníkov
Každý jeden podnikateľský subjekt bez výnimky hľadá účinné spôsoby, ktoré mu majú pomôcť zvýšiť návštevnosť webu a zdvihnúť predaj cez e-shop. Ak hľadáte účinný spôsob, ... -
Od čoho závisí, či bude mať firma úspech?
Podnikateľské začiatky nie sú vo väčšine prípadov tie najšťastnejšie. Firmy sa musia popasovať s množstvom komplikácií a neraz upadajú až na samé dno, z ktorého ... -
Keď je úspech len vrch ľadovca
Mnoho ľudí obdivuje úspešných športovcov a často sa spomínajú slová ako dar, talent, nadanie, či šťastie. Málokto však v krčme pri pozeraní televízneho prenosu rozmýšľa, ... -
MGM Marketing - "Member Get Member"
Ak je jedna z metód, ktoré funguje bez ohľadu na dobu a technológiu, tak je to odporúčanie. Vždy ľudia veria viac niekomu známemu, ako letáku, ... -
Ako napísať marketingový brief
Asi nič nevie demotivovať agentúru viac ako zlý marketingový brief. Ak vám len trošku záleží na výsledkoch kampane, dizajne stránky, corporate identity alebo evente, spravte ... -
5 výhod Affiliate marketingu
Čo je Affiliate marketing? Affiliate marketing označuje provízny systém odmeňovania za predaj alebo reklamu vo webovom prostredí. Svojich potenciálnych zákazníkov môžete osloviť cez mnohých affiliate ... -
Cieľová skupina zákazníkov a segmentácia
Čo je segmentácia zákazníkov? Prečo všetci rozprávajú o "cieľovej skupine"? Ako zistiť, kto je náš ideálny zákazník? Aby ste rozumeli týmto často používaným marketingovým pojmom a ... -
ROPO efekt v marketingu
Čo znamená ROPO efekt? Skratka odvodená od anglického spojenia Research Online, Purchase Offline označuje veľmi podceňovaný efekt online marketingu na predaj v tradičnej "kamennej" predajnej sieti. Aj ... -
Aká je hodnota zákazníka?
Mnohí z nás venujú tak veľa energie na získanie nových zákazníkov a pritom je často omnoho jednoduchšie a lacnejšie udržať si svojich existujúcich zákazníkov a ...