-
Reklamy na kultové filmy
V minulosti si nepozerali program kín vo svojom mobile a tak na prilákanie ľudí do kín bolo úplne bežné robiť televízne teaser reklamy. Dnes je v teaseroch prezradený takmer celý ... -
MGM Marketing - "Member Get Member"
Ak je jedna z metód, ktoré funguje bez ohľadu na dobu a technológiu, tak je to odporúčanie. Vždy ľudia veria viac niekomu známemu, ako letáku, banneru, či televíznej reklame. Aj ... -
Ako napísať marketingový brief
Asi nič nevie demotivovať agentúru viac ako zlý marketingový brief. Ak vám len trošku záleží na výsledkoch kampane, dizajne stránky, corporate identity alebo evente, spravte si domácu úlohu a napíšte čo ... -
Cieľová skupina zákazníkov a segmentácia
Čo je segmentácia zákazníkov? Prečo všetci rozprávajú o "cieľovej skupine"? Ako zistiť, kto je náš ideálny zákazník? Aby ste rozumeli týmto často používaným marketingovým pojmom a aby ste robili marketing efektívnejšie, ... -
Ako spraviť jednoduchý marketingový prieskum?
Marketingový prieskum a prieskum trhu patria medzi základné predpoklady úspešného marketingového plánu a dlhodobej obchodnej stratégie. Väčšie spoločnosti často investujú desaťtisíce eur na podrobné kvalitatívne aj kvantitatívne prieskumy trhu, konkurencie, ... -
Aká je hodnota zákazníka?
Mnohí z nás venujú tak veľa energie na získanie nových zákazníkov a pritom je často omnoho jednoduchšie a lacnejšie udržať si svojich existujúcich zákazníkov a prípadne im ponúknuť také produkty ...