S pribúdajúcim počtom pacientov sťažujúcich sa na bolesti chrbtice začínajú ortopédi apelovať na investíciu do kvalitného sedenia.
Ak vlastníte firmu a máte vlastné kancelárske priestory, investujte peniaze do ergonomického sedenia pre všetkých zamestnancov. Táto investícia sa vám určite vráti a čo je najdôležitejšie, vytvoríte dobré podmienky pre prácu, čo každý zamestnanec ocení zvýšením produktivity práce.
Vybavenie recepcie
Začnite priestorom, s ktorým ako prvým prichádzajú zákazníci do kontaktu. Zamestnanci pracujúci na recepcii, v ktorej strávia väčšinu svojho pracovného času sedením, by mali mať nielen kvalitný a výškovo vyhovujúci pult, ale aj ergonomické recepčné kreslá. Zamestnancom sediacim za pultom kúpte výškovo nastaviteľné kreslá, ideálne väčších rozmerov a lepšej stability. Návštevám, ktoré plánujete usádzať počas doby čakania, kúpte celočalúnené s pohodlnou sedacou časťou. Do menších recepcií kúpte poufy (hranaté taburetky). Recepčné kreslá by mali mať pevnú konštrukciu, odolné nohy a kvalitné čalúnenie.
Kancelárske kreslá do kancelárií
Z recepcie prejdime do konkrétnych kancelárií. Moderné, farebné a hlavne ergonomické by mali byť kancelárske kreslá, ktoré plánujete kúpiť do vašej kancelárie. Otočné kancelárske kreslá by mali mať kvalitný poťah, mali by byť výškovo nastaviteľné a mali by mať kvalitnú opierku hlavy a rúk. Krčná chrbtica a zápästia najviac trpia pri práci v kancelárií a práve preto by ste si mali všímať, či vami vybraté kancelárske kreslá majú dobrú opierku hlavy a rúk.
Ak chcete ergonomické sedenie pre všetkých zamestnancov, nebojte sa investovať viac peňazí do kvalitných kresiel, či už do kancelárie, alebo na recepciu. Ak nechcete mať každý rok ošúpané kancelárske kreslá a kreslá na recepcii, investíciou do kvalitnejších nič nestratíte, práve naopak, veľa získate.