online reklama

Ako na online reklamu na Facebooku?

Facebook je najväčšou sociálnou sieťou na svete, ktorú v súčasnosti využíva približne 2,5 miliardy ľudí. Nepoužívať Facebook na šírenie online reklamy je preto veľká chyba a pokiaľ tak nerobíte, mali by ste to čím skôr napraviť. 

Svoj vlastný účet na Facebooku má s veľkou pravdepodobnosťou každý z nás a majú ho aj majitelia rôznych firiem či obchodov, ktorí stále rozmýšľajú nad tým, ako správne spustiť a nastaviť svoju reklamu na internete. 

Pritom sa stačí pozrieť na Facebook z trošku inej perspektívy a začať využívať reklamu na internete práve na tejto sociálnej sieti. 

Facebook Ads

Online reklamu dnes môžete zobrazovať buď pomocou populárnych Google Ads, alebo začať využívať takzvané Facebook Ads. 

Reklama na Facebooku sa od tej na Google pomerne odlišuje, keďže Facebook pomáha novým užívateľom nájsť vás, zatiaľ čo v Googli je to skôr naopak. 

Ideálnym prípadom je však využívať obe formy tejto online reklamy. 

Ešte pred samotným návodom, ako nastaviť svoju prvú reklamu na Facebooku, je dôležité si uvedomiť, že v súčasnosti sa už bez platenej propagácie jednoducho nepohnete, a preto si vyčleňte určitý rozpočet, ktorý použijete na online reklamu. ​​​

Cielenie je základ 

Absolútnym základom efektívnej reklamy na internete je správne zacielenie na skupinu zákazníkov, ktorú chcete osloviť. 

Zacielenie svojej reklamy urobíte v takzvanom „Správcovi reklám” v časti Publikum, kde si môžete vybrať z viacerých možností cielenia. 

Pravdepodobne tou najvýhodnejšou možnosťou, ktorá vám koniec koncov prinesie aj najviac konverzií, je cielenie na vlastné publikum. 

V praxi to teda znamená, že táto reklama na internete sa bude zobrazovať ľuďom, ktorí vašu prácu už poznajú. 

U tohto typu zákazníkov je totiž väčší predpoklad, že kliknú na vašu reklamu a nakúpia znova. 

Ďalšie dôležité aspekty

Aj napriek tomu, že správne zacielenie online reklamy je základom pre úspešnú reklamnú kampaň, existujú ďalšie dôležité aspekty, ktoré treba dodržať. 

Ide o správne nastavenie typu reklamy, umiestnenie, popis či rozpočet.

Zdroj obrázka: Kaspars Grinvalds / Shutterstock.com

Leave a reply

  • trance

  • techno

  • synth-pop

  • soundtrack

  • smooth-jazz

  • rock

  • rap

  • r-b

  • psychedelic

  • pop-rock

  • pop

  • new-age

  • musicians

  • metal

  • melodic-metal

  • lounge

  • jazz-funk

  • jazz

  • index.php

  • house

  • hip-hop

  • heavy-metal

  • hard-rock

  • get.php

  • electronic

  • dubstep

  • drumbass

  • downtempo

  • disco

  • country

  • clubdance

  • classical

  • chillout

  • chanson

  • breakbeat

  • blues

  • ambient

  • alternative-rock