MGM marketing

MGM Marketing - "Member Get Member"

Ak je jedna z metód, ktoré funguje bez ohľadu na dobu a technológiu, tak je to odporúčanie. Vždy ľudia veria viac niekomu známemu, ako letáku, banneru, či televíznej reklame. Aj práve preto existuje množstvo firiem, ktoré majú stratégiu postavenú na tzv. MGM - member get member princípe. V jednoduchosti ide o motiváciu každého existujúceho zákazníka, alebo člena, aby získaval ďalších. Medvediu službu tejto marketingovej stratégii spravili rôzne pyramídové podvody, no nič to nemení na fakte, že MGM je efektívny nástroj na získavanie nových a udržanie existujúcich zákazníkov.

Ako MGM funguje?

Princíp je postavený na tom, že ak predáte niekomu špeciálnu kozmetiku, možno práve táto zákazníčka má v svojom okruhu iných ľudí, ktorí by o takýto produkt mohli mať záujem. Navyše ak zákazník produkt využíva, vie ho vysvetliť a odpromovať na základe svojich skúseností. Ak to spojíte s extra motiváciou ponúkať váš produkt ďalším, vytvárate MGM ponuku. Môže ísť o vzorku zadarmo, zľavu pre členov, či extra výhody. V úvode sa cez MGM promoval gmail, nový email od google ste mohli získať jedine tak, že vás do služby pozval niekto, kto už gmail mal. Cez MGM vyrástol aj PayPal  Silnú MGM stratégiu má veľa retailových a kozmetických značiek, ale tento princíp funguje veľmi dobre aj na internete vďaka sociálnym sieťam ako facebook.

Jeden z príkladov z poslednej doby je silná member get member kampaň UBERu. Ak sa zaregistrujete cez tento kód, získate bezplatnú jazdu do výšky 8 Eur.

uber MGM

Tu je vaša bezplatná jazda na vyskúšanie aplikácie Uber. Zaregistrujte sa pomocou môjho kódu xm7cyangue a ja tiež získam bezplatnú jazdu.

Tipy pre efektívnu member get member stratégiu

  1. Lákavá ponuka pre obe strany - MGM bude fungovať najlepšie, ak odmeníte aj existujúceho zákazníka za to, že niekoho získal, aj nového zákazníka, ktorý tak vidí pridanú hodnotu v tom, že sa rozhodne na základe odporúčania.
  2. Časový limit - ak neohraničíte benefit, často strácajú zákazníci motiváciu a neskôr zabudnú. Robte limitované ponuky na časové obdobie, alebo časovo ohraničte platnosť benefitu.
  3. Zvoľte správny čas - či už je to odporúčanie práve po nákupe, alebo narodeninový voucher, snažte sa vystihnúť pozitívnu náladu zákazníka.
  4. Vyhodnocujte - každý by mal mať svoj vlastný kód, aby ste vedeli aj vy aj samotný zákazník, ako je úspešný v odporúčaní
  5. Testujte a experimentujte - dávali ste špeciálnu ponuku na poštovné zadarmo? vyskúšajte 10 Eur zľavu, alebo kúp 1 a dostaneš 1 zdarma. Experimentujte s ponukami a zistite, čo funguje najlepšie.

Leave a reply

  • trance

  • techno

  • synth-pop

  • soundtrack

  • smooth-jazz

  • rock

  • rap

  • r-b

  • psychedelic

  • pop-rock

  • pop

  • new-age

  • musicians

  • metal

  • melodic-metal

  • lounge

  • jazz-funk

  • jazz

  • index.php

  • house

  • hip-hop

  • heavy-metal

  • hard-rock

  • get.php

  • electronic

  • dubstep

  • drumbass

  • downtempo

  • disco

  • country

  • clubdance

  • classical

  • chillout

  • chanson

  • breakbeat

  • blues

  • ambient

  • alternative-rock